Osoba lub firma będąca stroną w umowie zobowiązana jest powiadomić MPWiK w Bochni sp. z o.o. o zmianie swoich danych, a w szczególności:
- zmiany adresu doręczania (format PDF, 126 kB);
- zmiany adresu zamieszkania lub adresu siedziby;
- zmiany nazwiska lub nazwy firmy;
- zmiany zarządcy.
W tym celu należy wystąpić do MPWiK w Bochni sp. z o. o. z wnioskiem o zmianę danych, do którego należy dołączyć dokument potwierdzający wnioskowaną zmianę.
Jeżeli zmiana danych nastąpiła w wyniku zmiany:
- nazwiska - należy przedłożyć do wglądu dokument potwierdzający wnioskowaną zmianę np. dowód osobisty;
- nazwy firmy - należy załączyć aktualny REGON/zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wydruk z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej/KRS;
- adresu siedziby firmy - należy załączyć aktualny REGON/zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wydruk z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej/KRS;
- adresu przyłącza - należy załączyć decyzję administracyjną o zmianie lub nadaniu numerów porządkowych.
Gdy zmiany danych dotyczą osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą lub podmiotów gospodarczych do wniosku należy załączyć:
- dokument potwierdzający wnioskowaną zmianę;
- uprawnienie do reprezentacji: aktualną decyzję REGON, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis KRS;
- pisemne pełnomocnictwo.
W przypadku zmiany zarządcy nieruchomości do wniosku należy załączyć:
- dokument potwierdzający wnioskowaną zmianę;
- umowę o zarządzanie nieruchomością wspólną określającą kompetencje zarządcy lub pełnomocnictwo;
- dla Wspólnot Mieszkaniowych dodatkowo aktualną uchwałę o wyborze Członków Zarządu Wspólnoty.